Konference oXy Day 2019 se konala ve čtvrtek 3. října 2019 v Hotelu Golf Praha. Tématem byla inspirace a novinky pro e-shopy. Podívejte se s námi, jak akce probíhala a jak ji hodnotí samotné vedení oXyShopu.
Úvodní slovo si vzal náš CEO Štěpán Mrázek, který se podělil o graf zobrazující historii a predikci růstu trhu e-commerce. „Možná si kladete otázku, proč tento graf považuji za tak důležitý, abych s ním zahajoval dnešní konferenci. Tento graf nám totiž všem ukazuje obrovskou tržní příležitost. Všichni společně působíme na trhu, který se má do pěti let více než zdvojnásobit.„, vysvětluje Štěpán Mrázek.
Štěpán se věnoval také novinkám v oXyShopu. „Loni jsme rostli o 30 % a letos chceme růst ještě rychleji.“, vysvětluje. Z toho důvodu bylo nezbytné zavést oddělení aplikační podpory a posílit řady projektových manažerů. Průběžně se také rozšiřuje interní monitoring s jediným cílem – vědět vždy o chybě dříve než klient. Nejnověji se zavádí incident management. Rostou také naše oddělení, a to především digitální marketing a vyhrazené týmy pro největší klienty. „Cíl všech těchto změn je jediný – chceme vám poskytovat ještě lepší servis než v minulosti a chceme být partnerem ve vašem podnikání.„, říká Štěpán Mrázek.
Dlouhodobě sledujeme nové technologické trendy a přizpůsobujeme jim naše produkty. Nyní se na jejich rozvoj chceme zaměřit ještě více, a proto nepřetržitě investujeme do vývoje, nových technologií i do našich interních procesů. „Příští rok vám chceme představit oXyShop nové generace.“, prozrazuje Štěpán Mrázek, CEO oXyShopu. Co to pro klienty oXyShopu znamená? To se dozvíte už brzy.
spolumajitel společnosti
„oXy Day byl pro oXyShop i pro partnery velkou příležitostí sdílet s e-shopery know-how. Letošní ročník byl i z tohoto pohledu velice úspěšný – jsem moc rád, že pozvání na konferenci přijali partneři jako Josef Havelka nebo Mário Roženský, obrovský úspěch měly panelové diskuze ředitelů klíčových dodavatelů ERP a platebních agregátorů, těší mě úspěch přednášek Tomáše Böhma z Google, partnerů e-mailového marketingu a fulfillmentu. A děkuji návštěvníkům i partnerům za výborné hodnocení letošní konference.”
CEO společnosti
„Konference oXy Day je pro nás každoroční příležitostí k osobnímu setkání s našimi klienty. Letošní ročník vnímám jako mimořádně úspěšný s ohledem na kladnou zpětnou vazbu účastníků. Děkuji všem za návštěvu a těším se, že i příští rok budeme mít příležitost sdílet s nimi naše know-how a inspirovat je.“